Försättsbild

Försättsbild

måndag 29 april 2013

Efter 22 genomgångna motioner...

... inför RFSU:s kongress.. Mestadels om sexköpslag, BDSM, formuleringar och diverse annat så är jag nu trött. Jag kom hem nyss så det har varit en lång dag. Dock spännande att sätta sig in i lite motioner, fundera på frågor jag aldrig funderat på förut och diskuterat dem till utmattning. bra dag. Fullproppad dag.

Helgen var underbar! Kusiner med respektive på mammas sida kom hit plus min syster och min sambo. fredags kväll gick vi till Sjön. En ny restaurang här i stan och självaste Myllymäki stod i köket. Så god mat...

Lördagen drog vi på loppis och sen vart det middag här hemma på kvällen. Finfint!

På söndagen drog vi på lite loppis igen. Några få fynd blev det allt i helgen. Bilder kommer.

Men nu måste jag planera för morgondagens lektioner...


Lite vittvätt sådär på måndagen...

Inga kommentarer: