Försättsbild

Försättsbild

söndag 17 mars 2013

Det är mycket med...

... det jordiska nu! Så är det! Fullt upp - men typ bara med roliga saker!

I helgen var jag i Nkpg på soulkväll och häng med vänner. Finfint! Blev också en del handlat på favoritaffären som jag bara sett i Berlin och i Köpenhamn tidigare - TGR (Tiger). Kort kommer senare! Allt med retrotouch såklart. Eller nej, inte allt. Alls.

Soulkvällen igår var grym! Mycket dans, god mat, vin och bra prat! Men mueiken var bäst! Gammal soul! Oh, oh, oh! GRYMT! Finns inget som är så bra att dansa till som det! Så det gjorde vi. I tre timmar. Sen åkte vi hem.

Denna våren kommer bli grym. När den väl kommer! E har sagt upp sig. Han hittar nog nytt jobb snart. Men framförallt så innebär det inga fler jobbnätter! Fjut fjuuuu! Lovely! Så from now on kan det bara bli bättre!

Det var det.

Sen har jag sprungit. Det skriver jag bara för att jag typ aldrig springer och för att det gått riktigit dåligt på träningsfronten sen jag började jobba och pendla så mkt. Men nu så kanske man får fason på fettet till slut ändå. Man kan ju hoppas.

Tills vi hörs nästa gång så får ni njuta av min ööööhhh... Jag kommer inte på vad den heter nu. Blomsorten. Växten..
Men här är den!


Murgröna! Där satt den!
 
Och för er med för lite soul i ert liv:
 
 

Inga kommentarer: