Försättsbild

Försättsbild

lördag 16 februari 2013

Mina vänner!

Det var längesen nu. Jag ber om ursäkt. Anledningen har varit: S P O R T L O V! Så efterlängtat. Så behövligt. Planen var att jag och E skulle dra till Berlin. För att bo hos J och göra stan. Men nejdå. E gick ut hårt i söndags genom att bli sjuk. Och det har han varit hela veckan. Således tog jag chansen att åka ifrån alla virus och åkte själv. Så blev det. Har haft det bra. Konstant huvudvärk, men så är det kanske då man väl slappnar av efter jobbet?
 
Berlin visade sig frnå den grå sidan, men var ändå helt underbart, billigt och coolt. Typ som jag! Jag trivdes som fisken som ropade hej innan räven bak örat.
 
Bra var det helt enkelt. Blev dock väldigt lite shoppat. Köpte lite kakeldekor som vi ev. ska använda sen. För att få en lite mer fransk känsla i köket! Bild kommer...
 
Idag drog vi på en loppistur. satte klockan på åtta. Gick upp. Gick och la mig sen igen och vaknade 11. High five på den! Så alla fynd hade ju gått, trots besök på fyra olika loppisar. Dåligt. Väl hemma blev det kaffe i nyinköpta muggar.
 
 
 
Kaffe och lakritschoklad. Fint det!
 
Hittade denna på köksduken...
 
Undrar lite vad det kommer från... Hejdå!
 
Jo! Om ni vill så finns jag på Instagram också! Sök på Stajnich!

Inga kommentarer: