Försättsbild

Försättsbild

onsdag 17 oktober 2012

Nu har jag fyra...

... små hjärtan. Hittade två på loppis förra veckan.  Använder dem till att lägga tepåse/tekula på. Himlans bra och väldigt söta!
De ska tydligen vara från Lindshammar. Så nu vet ni det också!

Annars har min dag varit skit. Har sökt och letat jobb (igen), uppdaterat och ändrat mitt CV + personliga brev (igen). Cyklat till en loppis påväg mot Huskvarna utan större fynd... Cyklat och handlat en massa mat.. Tränat... Sen har jag lipat som en idiot över livet. Jag lipade tills mitt face var helt svullet och rött så till slut gjorde det + sinnesstämningen att jag fick stanna hemma från att vi var bjudna på middag. Inte bara arbetslös utan fåfäng också..

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vilken bra grej! Fina också :)
Hoppas det känns bättre imorgon!

Lybtar sa...

Sådana asietter har vi. Kul att veta var de kommer i från.