Försättsbild

Försättsbild

tisdag 17 juli 2012

Och så kommer...

... dyrgriparna!

De här har jag ingen aning om vad de är värda.. Och som jag skrivit tidgare så skickar jag inte porslin..


Plastburk, Erik Kold, 40 kr eller högstbj.


Notställ i rött! 50 kr eller högstbj..


Två små skålar 15 kr el högstbj


En gammal, lite krackelerad men superfin kanna! 40 kr eller högstbj.


Kanna i metall, 40 kr eller högstbj.

Och nu till det som är dyrare: Reijmyre glas och tillbringare!




Priser här har jag ingen aning om.. Men ja.. Är du intresserad får du väl skriva ngt bud.


Monica Bratt står det på ett märke på den röda skålen.


Röd svulstig tillbringare. Fint skick förutom att...


... den tappat lite röd dekoration på sidan..


Här är allt, utom den grön-blå tillbringaren!


1 kommentar:

Lybtar sa...

Jag var så inne på husgeråd att jag läste nötställ. Tog en stund innan jag lyckades fatta att det inte var ett ställ för alla våra nötter utan snarare våra noter.