Försättsbild

Försättsbild

tisdag 20 mars 2012

Det är tisdag...

... och jag hets-cyklade till loppisen efter jobbet. Men inget.. eller jo, en liten Pelle vävare handduk för 10 kronor men det är nästan lika med inget.. Det var nästan så jag köpte den bara för att det skulle vara värt stressen att ta sig dit... jag är inne i en sån himla dålig loppis-preiod. Hittar I N G E T och då blir det bara tråkigt. får ingen inspiration av att gå i affärer heller - allt paisley-mönstrat får mig nästan att kräkas lite... Jag tycker verkligen inte om det mönstret.. Vet inte varför.. Men kanske är det så att när man blivit så "gammal" att man hinner uppleva två mode-perioder/mönster, då hänger man inte på andra gången. Det fanns ju väldigt mycket i det mönstret för 10-15 år sen, men sen har det legat lite lågt.. Som tur är..

Så.. Vad gjorde jag då? Jo, jag kom hem, plockade i ordning en hel del och bakade en kaka som jag hittade i hkk-boken i skolan. Den blev helt okej (c: Kardemumma!



Bye bye beach 2012...

Inga kommentarer: