Försättsbild

Försättsbild

torsdag 1 september 2011

De senaste...

... fynden som gjordes förra veckan är följande:



En liten tavla/askfat av Stig Lindberg. 10 kronor! Men har en rätt stor nagg som ni ser. Men skit samma!



Fyra större koppar i typisk engelsk stil. 2 kr styck!


Sen har jag bakat! Muffins och Underbaraclaras persikoflarn! Jättegoda och jättelätta, med feta! Gott!



De blev efterrätt igår på vår spontanmiddag här. Ako, A-K och ja å Emil firade Id Al Fitr med lite vin och mat. Trevligt!

Ang. bordet så hoppas jag att det blir sålt till Sara som sa att de behövde ett nytt bord. Hoppas, hoppas!
Annars så har jag sökt en kurs i specialpedagogik. Idag fick jag besked från Karlstad att jag fått plats (sökte på sen ingång). Jippie! Nu är det bara att invänta svar från A-kassan också, om de godkänner det. Vore fint! Så att jag ökar min attraktivitet (öh??) på arbetsmarknaden. Kursen är på halvtid.

Inga kommentarer: