Försättsbild

Försättsbild

lördag 20 augusti 2011

Utlåtandet...

... kommer idag eftersom att det till slut blev idag som vi såg filmen. Igår fanns det bara platser kvar längst fram och jag vill gärna ha en rad framför mig så man kan lägga upp fötterna (c: Så först mysig middag hos A-K och sen lite bio var kvällens tablå!

Filmen var bra! (Jag snackar om filmen Bridesmaids) Verkligen sevärd och väldigt rolig! De klippte lite skumt ibland, vilket jag störde mig på. Den där scenen som finns med i trailern där hon tar en klunk vin ur flaskan och skrattar lite ansträngt - den saknade jag (c: Så tror att ngt skumt hänt med filmen där... (Har nog blivit lite skadad av såna där smådetaljer, var en gång för längesen ihop m en biomaskinist).

Vill ni skratta så gå och se den!

Väl ute från bion så stod där en raggarbil och lirade musik för hela grannskapet (läs: Skövde). Raggarmusik och kille som dansade på trottoaren iförd endast flanellskjorta. Ah! Skövde! Varför betala för underhållning (bio) när man kan få den utanför? Uh..

Igår blev det istället trerätters och vin på Mummel. Svingod mat, med betoning på vin(et). Trevligt var det!

Jag är sugen på mer film. Får se om det blir en rulle eller säng.

Inga kommentarer: