Försättsbild

Försättsbild

måndag 29 augusti 2011

Sååååå mycket smink!

Har jag handlat nu. E.L.F (den brittiska sidan, inte den amerikanska för där kan inte vi fr Sverige handla) har halva priset på allt fram till midnatt. Och de är sjukt billiga i vanliga fall (15-35 kronor).. Så nu har jag förköpt mig. Därför blir det som det blir med bloggandet. Jag har handlat smink.. Och inte bara det. JAg håller också på å möblerar om här hemma. Men det går långsamt för det är tungt och så vet jag inte hur jag ska ha det... Det är mina ursäkter.. Återkommer. För det finns vissa fynd som jag inte har visat er!
För att se lite betyg på E.L.F:s smink, gå till den här sidan. Man måste registrera sig för att se betyg men sen hjälper det väldigt mycket att se vad andra skrivit om produkterna!

Inga kommentarer: