Försättsbild

Försättsbild

fredag 19 augusti 2011

Nu har jag...

... sökt jobb. det mesta som finns att söka är Fritidspedagogtjänster. Vilket innebär att arbeta med barn, inte med ungdomar. vilket jag inte vill. Men, men, nu har jag sökt iaf.

Sen har jag och Sara promenerat. Regnet öste ner. Värre skulle det bli... Och det blev det. Big time. När jag kom hem efter vår promenad proppade jag i mig lite frukt å sen kollade jag lite tv. Sen tog jag min springrunda! Så nu är jag färdig för denna veckan. Skönt!

Ikväll ska jag på bio. The Bridesmaids. Har inte hört så mycket om den men den har fått en fyra i DN så det borde ju va något å ha. Och då man läser om den så verkar den kul. Här är trailern:



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nsUEd2cUIqo]


(Klipp taget från youtube.com)

Återkommer med ett utlåtande!

Inga kommentarer: