Försättsbild

Försättsbild

söndag 14 augusti 2011

Glad...

... blir jag av att se att Bloggstatistiken går uppåt. Det är alltid roligt att se att folk följer bloggen! Ser även att jag har någon från Island som följer min blogg - kul! (Happy to see that I have a reader from Iceland - Welcome)!

Då jag fått lite fler läsare så får ni gärna höra av er om ni undrar något. Lämna gärna kommentarer också - alltid lika roligt!

Kram på er för att ni läser! Och ni som har ångest för att ni börjar jobba imorgon: ha inte det! Jag har ångest för att jag inget jobb har och undrar vad jag ska ta mig till med all tid som bara känns jobbig när de flesta andra jobbar. Tur att jag har Sara här i stan. Vår plan är att bli vältränade. Får se hur det blir med det. Nu lite chocklad och sen bingen!

Inga kommentarer: