Försättsbild

Försättsbild

lördag 19 mars 2011

Bortplockat...

... är det nu efter vår lilla överraskningsfest för Ida. Ida är en vän som snart ska dra till Norge för att tjäna sotrkovan. Hon trodde hon skulle hit på middag med mig och A-K men icke! För bak soffan gömde sig 10 andra som också ville vara med å fira. festen rullade igång och nu har ja plockat bort efter den. Gillar I N T E att gå och lägga mig och vakna och börja rensa efter en fest. Nej, lika bra å göra det direkt så är det gjort...

Idag har ja träffat Lisa, Anna å Thomas också och vi gick på stan och tog en lunch. Mysigt! Tänk att just jag har fått världens sötaste systerdotter! Lovely!


I fredags höll ja på att vurpa med bilen. Brukar inte ta den till jobbet men försov mig och skulle inte hunnit om jag inte tagit den. Hade stannat vid en korse och körde lugnt och försiktigt ut på ettan. Det värsta var att jag inte fattade att hela bilen kanade åt fel håll och snart hade vänt sig helt åt fel håll... Då reagerade jag och försökte parera... Det var läskigt... Jag har sån respekt för det här med halka och trafik, så kände mig lite skakis hela dan sen... Skönt det vore om man alltid kunde gå överallt...


Nu sova.

Inga kommentarer: