Försättsbild

Försättsbild

onsdag 17 november 2010

Så går det då man åker buss...

... man blir trött. Annars cyklar jag ju drygt 5 km varje morgon. Men igår fick jag lämna in cykeln på lagning. Ngn vajsing med växlarna. Så idag fick det bli buss. Men har känt mig helt trött hela dan. Kan iofs bero på att jag somnade halv ett igår och att vi var iväg och drack lite vin igår.. Men nej, jag tror mer på frånvaron av cykling. Vaknade liksom aldrig ordentligt.

Jobbet var som vanligt, timmarna bara går. Har inte kollat på klockan en gång för att liksom få gå hem än. Utan dagen bara går och sen inser jag plötsligt att lektionerna är slut..

Igår blev det lite mer loppis än det jag visade igår.




Ja eller hur?! Den är såååå ful! Men på är den alldeles, alldeles underbar! Helt rätt fäger och lite tuffare sådär. Ska bara ta bort axelvaddarna (någon måtta får det va) och sen ska den bäras med stolthet.. (Hoppas jG (c;   )



En hemmasydd t-shirt. Gullig krage, fin färg.. 15 kr



Den är stor och bred..



Och en duk för en femma!

Inga kommentarer: