Försättsbild

Försättsbild

onsdag 3 november 2010

Reklammation och lite shopping

Var på stan en sväng idag för att fira att jag nu har två dagar ledigt. Gott! Först lämnade jag tillbaka ett par grejer. Dels en kofta som jag köpt på Indiska som blivit alldeles för stor efter att ja haft den ca. en vecka. Sjukt dålig kvalitet. Sen reklammerade jag ett par jeans som jag köpt på H&M. Benet har vridit sig. Det är andra gången jag reklammerar den modellen och nu tog ja inga nya. Blir trött på sånt där. Okej att ja handlar på hm - inte direkt känt för sin kvalité.. Men om man ändå slänger ut några hundra så måste väl kläderna ändå funka ett tag eller? Skandal. Då hittade jag denna klänningen. Som alltid var ja mellan två storlekar så köpte båda för å prova hemma. Den är en riktig färgklick och den är varm och kliar.. (c: Akryl - får mig ofta att känna mig som klimakteriekossa, men har en i bomull som jag nog kan ha under... Lite retro sådär å lång å go. Kan bli en mysare i vinter om jag ej vågar ha den bland folk. (c:


Vad tycks?



 

Inga kommentarer: