Försättsbild

Försättsbild

fredag 12 november 2010

Home sweeeeet home!

Nu är jag hemma i Brålanda! Det är skönt! En av anledningarna till att jag är här är att jag igår åkte på Kick-off med jobbet. Vet ni vart? Till Bohusgården, Uddevalla! Kändes lite skumt att va på "utflykt" till hemtrakerna. I två dagar har vi ätit, ätit, druckit, diskuterat, ätit, druckit, fikat och ätit. Jag är med andra ord väldigt mätt och sockerstinn. (c; Men det har varit bra. Har fått lite beröm och en mycket god kollega som jag tror jag har mycket gemensamt med! Kul! En annan anledning till att jag är hemma är att mamma och pappa har varit i Indien. Så nu väntar jag spänt på info om allt! (c; Nu är jag då här och ska bara ta det riktigt, riktigt lugnt. Sova, ta promenader, strunta i slasket och bara njuta lite av livet. Hoppas det går! Trevlig helt på er där ute! Vad ska ni göra?

Inga kommentarer: