Försättsbild

Försättsbild

måndag 25 oktober 2010

Vilken skitdag...

.. idag.. Började med att jag gick upp och kände mig pigg. Lagade mat till matlåda och funderade på om jag skulle ta min cykelhjälm idag. Brukar använda den på vintern. Men; ja hittade den inte så det fick bli utan. Gick ut till cykeln å cyklade iväg.

Ramlade. Direkt utanför vår innegård. Det gick bra ändå. Lyckades parera det mesta. Cyklade vidare.

Ramlade. Det gick inte alls bra. Jag tog emot med kinden/skallen men lyckades dämpa farten en del innan jag drösade i backen. Fick lite skrapsår i facet. Ringde Emil som ställde lite läkarfrågor och han tyckte jag skulle fortsätta mot jobbet å se hur det gick. Det gick helt okej men har jätteont i huvudet och i min arm. Detta gjorde att jag missade en middag och inspirationskväll på en härlig butik utanför Skövde med mina gamla kollegor. Skit! Ja hade verkligen sett fram emot det! Så det e ja sur för nu.. så nu ska jag ägna kvällen åt att tjura, kurera mig och leta hotell i London..

Inga kommentarer: