Försättsbild

Försättsbild

söndag 12 september 2010

Lite fynd från veckan som gått

Nu sitter ja här hemma. Har nyss druckit en stor mugg med honungsvatten. Låter som en pubertetskille med sprucken tonårsröst när jag pratar. Charmigt.. Är med andra ord förkyld. Förstod att ngt var på gång då jag varje dag denna veckan somnade i soffan kl 9, väcktes runt 11, la mig i sängen och sov vidare... Jag brukar klara mig fint på sju timmars sömn.. Men... för att lätta upp humöret har jag hunnit med lite loppis (c:




En röd härlig plastburr med fina kläver på. 5 kr.

Igår drog vi till Falköping och där köpte jag tre dukar:






Gillar det där blekta.. finns många dukar i denna stilen, indelade i fyrkanter, ofta i pastellfärger, med en vit kant längst ut. Ja gillar dem.. 10 kr






Gröns och rosa, tål att repeteras: en ursnygg kombo! 15 kr





Gillar den där gul-bruna nyansen som ser lite urtvättad ut... 25 kr

Måste helt enkelt hålla med IKEA i deras slogan: Lite textil kan göra stor skillnad...

Inga kommentarer: