Försättsbild

Försättsbild

måndag 9 augusti 2010

Inredningstidningar

är jag en mycket flitig prenumerant av:
* Sköna hem
* Elle interiör
-har jag prenumererat på i flera år.
*Plaza interiör prenumererar jag på för att de har tips på billiga saker samt att deras prenumerationnspris är lika så: billigt (10 nr 149 kr)
* Hus och Hem - startade jag upp för snart ett år sen. Får en hel del inspiration och vissa reportage är riktigt bra!

Nu i dagarna har jag fått flera av dem hem i brevlådan. Flera av dem har skrivit om Hemtex och att de ska ha en nylansering i slutet av augusti (26:e på Götgatan i S-holm, vi andra får vänta lite längre). De ska skaffa ett helt nytt butikskoncept med mer kvalité och ett starkare uttryck. Mer fokus på textil, design, identitet... Pris.. Så klart (c: De ska även starta med ett samarbete med Oddbirds! Det låter riktigt lovande så ja kommer hålla utkik och antagligen hänga på låset. Kolla in här om du är nyfiken! Jag tycker det ser riktigt snyggt ut och väntar med spänning på fortsättningen!



Bild lånad av husohem

Tycker detta mönster är riktigt snygg men gillar den andra färgkombon som är grön, vit och röd. Spännande som sagt...

Inga kommentarer: