Försättsbild

Försättsbild

lördag 3 juli 2010

Avslutning och Aw

Igår var det lite avslutning. Det gick bra. Tipspromenaden som jag hade gjort blev lyckad och det gick fint å grilla! Skönt. Trist med de som slutar. Alltid jobbigt å säga hejdå. Jag fick blommor och en jättefin present - ett armband! Jag brukar ha svårt för att få presenter, som jag skrivit tidigare, men de hade lyckats! fick ett fint, enkelt armband som kommer sitta fint på brunbränd arm om några veckor. Kolla in:



Fick också lite fina blommor:








Sen var det dags för After work. Fick lite brådis för ville hem och tvätta bort rök-doft. Då jag kom hem så kom det en gammal tant ut från grannhuset som frågade om jag visste vem som hade flyttat hennes utebord. Jag sa att jag inte hade ngåon aning då jag ej bodde där. Hon tyckte det var så svårt å flytta på så jag sa att jag kunde göra det. Jag bar iväg det och ställde det där hon ville ha det. Efter några minuter kom hon ut med glass till mig, som tack. Jag åt upp det, diskade skålen och gjorde mig i ordning. Sen skulle jag ta med skålen till henne innan jag drog ner på stan. Då undrade hon om jag läste. Det gör jag ju ibland så jag sa ja. Då fick jag en hel kasse med pocketböcker. Snällt! Kul då man får hjälpa någon med ngt så lite som att flytta ett bord. Och tänk vad kul det är så man väl börjar prata med människor omkring en... Borde ske mer.

AW var bra men väldigt varmt. Blev ej så sent som sist men det var trevligt. Märktes dock på alla att det är dags för semester. Många va nog lite trötta.

Idag sov vi till halv tolv. Så det behövdes nog. Sen försökte vi hitta en badplats men det var inte så lätt... Till slut gick det och vi badade och solade lite. Sen blev det mat, vin och fika:



Nu är det fotboll och jag hoppas det kyler av lite till natten annars kommer jag knappt sova en blund inatt. Skumt då det e varmare ute än inne.. Men det e sommar (c;

Inga kommentarer: