Försättsbild

Försättsbild

fredag 4 juni 2010

Min dag..

Gick upp 7.30. Satte två degar på jäsning. Åt frukost. Var på jobbet vid 8. Hjälpte en deltagare med papper. Cyklade hem. Gräddade brödet. Cyklade till sjukhuset. Var där 10.05, hade tid 10.20. Kom in 10.55 och då hade de ej tagit kort på alla mina märken än (vilket var det jag skulle dit för) för maskinen var trasig. Fint..
Cyklade hem. Rättade. Emil vaknade. Vi tog bilen, mötte upp Pia, överlämnade brödet. Åkte iväg till Simsjön. Solade och rättade - är nästan klar med ALLT nu!
En mås sket på Emil som blev sur så vi åkte hem. Han duschade, jag lagade mat till honom. Han åt, sen drog han till jobbet. Jag rättade lite till och sen gick jag ut å sprang. Sjukt varmt, höll på och dö. Väl hemma kastade jag mig in i en iskall dusch och drack ca 5 liter vatten.
Dammsugit hela lägenheten och planterat om blommor. Nu lite vatten och påklädning. Sen studentpartaj hos Pia.

C U!

Inga kommentarer: