Försättsbild

Försättsbild

måndag 5 april 2010

...och lite text..

Nu är jag i Skövde. Känns alltid dubbelt att åka tillbaka hit. Jag har ju lägenhet, jobb och Emil här, men det är inget med staden som drar. Det är synd men det kanske kommer.
Hur som helst är jag tillbaka efter en helhelg i Brålanda. Mkt god mat, godis, promenader och mkt bebisgos. En hel del prat också, roligt och jobbigt, men allt behövs. Nu är jag helst slut och är inte redo för en ny arbetsvecka. Det är veckor som denna som det känns extra jobbigt att arbeta. Då man egentligen vill vara ledig om man är lärare. Men man kan inte få allt. Har varit lite på loppis i helgen också. Har blivit en del teak och massa bestick.. Kort nedan.



Tre koppar från Portugal


Liten burk 5 kr



Bestick i mängd...


Lila servettringar, 4 för 2 kr. Köpte de rosa för samma pris för två veckor sedan på min och Idas loppisrunda i Mantorp!


Bricka i teak...


... och ännu mer bestick som även de är i teak -  blir såhär fina då man använder...



Teakoljan! Loppisälskarens bästa vän. Gör det mesta i trä ursnyggt!


Inga kommentarer: