Försättsbild

Försättsbild

onsdag 28 april 2010

AAAAAHHHH!!

Jag är fortfarande förbannad för att jag inte ropade hem de där assietterna! Har Bengali som tekoppar, fem stycken. Men blir aldrig av att jag använder dem för att jag inte har assietter. Så nu tänkte jag ta tag i det. 55 kr la jag, hade det under kontroll trodde jag och de fanns strax utanför Skövde så hade sluppit en massa dyr frakt.. Men icke! Skiiit!

Nu har jag sprungit. Tredje gången på fem dar. Inte illa pinkat för att vara mig nowdays. Det går skit. Men jämför med för några år sen då jag sprang minst 2 mil i veckan.. Men hoppas att det känns lättare snart... Eller så tröttnar jag nästa vecka och lägger ner allt och går över till att frossa i godis.. Den som lever får se.


Bengali är de längst ner i mitten (rosa-vitt mönster)

Inga kommentarer: