Försättsbild

Försättsbild

måndag 29 mars 2010

Till min vän Jonas

Jonas!
En dag som denna saknar jag dig. Vädret ute är liksom du för mig. Det håller på och bli vår och det påminner mig om våra promenade och sena nätter i Linköping. Fick ett vykort från dig häromdagen där du "kind of" bjöd in mig men meddelade att jag fick vara beredd på att du mest skulle ligga (!?) under ditt två veckor långa påsklov så det skulle passa bättre om jag kom t dig i Berlin å hälsade på lite längre fram istället..

Du är en av världens mest spännande människor. Det skulle vem som helst säga. Roligast också, men det epitetet är du kanske lite trött på att höra? Blir liksom så självklart då man pratar om dig.

Saknar våra vin-nätter, långa promenader och popcornkvällar samt nätter på Flammans tak. Those were the days (C:

Det finna många låtar som påminner om dig. Här kommer den som du tipsade mig om och sa: "Denna är sååå du Stina" på ditt lite feminina sätt.. (c;

Saknar dig.


(Tyvärr var detta den enda jag hittade...Strunta i Lost-temat och njut av musiken (c;  )










Inga kommentarer: