Försättsbild

Försättsbild

söndag 14 februari 2010

Söndagsångesten

är här... Jag är nervös för imorgon. Ska ta emot alla själv imorgon och ha intro och det känns lite läskigt.. Har ju ingen aning om hur de kommer fungera i grupp.. Och vet inte riktigt vad jag ska säga heller.. Men hoppas det blir bra.

I fredags blev jag hämtad på jobbet. Det var sååå skönt att slippa GÅ hem. Sen for vi hem och Emil hade köpt blommor och lagade jättegod mat och så drack vi vin. Sen slocknade jag i soffan efter På Spåret (c:

Igår gick vi upp, tog bilen och drog hemåt. Vi stannade i Grästorp å i Vbg på E-hjälpen och det blev en del fynd (se bilderna). Köpte bl.a. en jättesöt klänning från Laura Ashley för ynka 75 kr. Det är ett fynd! Så söt var den! Vä hemma så var Lisa, Thomas + Anna där. Vi har haft en bra och lugn helg med en massa mat och ovanligt lite sport-tittande. Sen for vi hem igen. Jag satt som ett stolpskott i bilen. Det var så himla dimmigt så man såg rätt dåligt. Har verkligen svårt att åka bil om jag inte kör själv eller om pappa kör. Blev så sen studenten då en som tog studenten samtidigt dog i en bilolycka den natten..

Vi kom hem hit för drygt en timma sedan och har käkat en macka å semla. Årets första! Den var gooood!

Nästa vecka är Emil ledig, har komp att ta ut. Känns lite trist på ett sätt att vi ej är lediga ihop och kan göra ngt tillsammans.. När jag liksom varit arbetslös i typ 30 veckor så känns det ju lite som att man kunde vart det i 32 också.. Bara för att få resa bort lite, tillsammans.

Nu ska jag ladda för imorgon.. Hur man nu gör det..



Pastell och coolt mönster!


Passande påskmuggar från indiska, 4 för 50 kr.. Två söta espressokoppar.


Mums!

Inga kommentarer: