Försättsbild

Försättsbild

tisdag 2 februari 2010

Dag två på jobbet och Emils födelsedag

Idag gick jag upp halv sex. Kors i taket men är ju lite andra tider nu. Det var en speciell dag också:Emil fyllde 32 år. Grattis till honom. det betydde lång frukost som var tvungen att prepareras. Vi åt å han öppnade presenter. Av mig fick han en tröja, en skjorta å slips å en toa-väska (kan ej stava det där ordet necessär) från 10-gruppen som jag köpte i Stockholm. Snygg å dyr. Manlig. sen drog jag iväg t jobbet. Jag jobbar lite utanför Skövde. Det tar ca 45 minuter att gå dit i detta väglaget men det e rätt gött. Då är man vaken sen. Idag renskrev jag en massa anteckningar från våra möten igår. Idag träffade vi fyra till "kunder" eller vad man nu ska kalla dem. Det var spännande! Alla hittills är män och alla är minst 10 år äldre än mig. Men hoppas det blir bra ändå. Var riktigt trött då jag slutade å det var dags att gå hem igen, handla och sen trerätters middag. Nu är jag trött och mätt. Ska tipsa om ett gott vin förresten: Copertino. Väldigt gott! Rött...

Sen är det en sak till. Har hört från några av er att det ej verkar funka att kommentera. Det är konstigt... men har infört en ny variant: jag måste godkänna kommentarerna innan de publiceras. Har märkt att det inte blir så lyckat alltid annars. Så därför kan det ta lite tid innan ni ser era kommentarer. Hoppas allt är bra med er alla. Kort från Stockholm ska komma, I promise, men tar lite tid.

Gonatt!

Inga kommentarer: