Försättsbild

Försättsbild

måndag 26 oktober 2009

Illamående med tradera som huvudkudde

Tjo.
Har mått skit idag. Ont i mage och huvud så får hoppa över jobbet på friskis ikväll. Lika bra det. Måste städa hela lyan.
Har hållt på en massa m tradera idag. Gick iväg med tio paket förut och skickade iväg dem. Vad skönt det var att bara få bort skiten. Hoppas de som köpt det blivit nöjda. Fick ut en del bra priser på vissa av grejerna så det är ju kul. Frågan är om det är värt det bara, så mkt jobb med att lägga upp bilder, skriva, posta, kolla frakt och allt. Det tar tid. Hörde om en av en kompis kollegor som brukar skicka mindre saker med sjukhusets förfrankerade kuvert. Smidigt men jävligt fult gjort. Och varför? Köparen betalar ju ändå frakten. Men hon tar väl de fraktpengarna själv då. Inte konstigt att staten går back. Man skulle ha ngt kontrakt m posten som gör att man får skicka massa saker mot en kostnad varje månad. (c:

Imorgon drar jag mot Gbg för att hälsa på J med familj. Ska bli kul å se hur de bor, hur mkt E vuxit och att få vara i Gbg. Har känt mig lite nere igår å idag. Igår såg jag Love Actually och jag bara lipade. Vet inte varför. Dels för att filmen är rätt härlig men också för att jag verkligen känner att det mesta känns så tungt och tråkigt. Känns lite ni vet sådär som har varit min värsta farhåga: Man ska vakna upp och inse att livet snart är slut och att det inte ens börjat, att man inte ens börjat leva... Har haft fullt upp med att betala av lån hos csn, sälja saker på tradera, nojja över hur man ser ut å allt annat...

Jaja. Sånt är livet. Man ska ju va glad att man är frisk och har det man behöver och ganska mycket mer... Rent materiellt iaf.

Inga kommentarer: