Försättsbild

Försättsbild

torsdag 1 oktober 2009

Fortsatt fetteri

För er som är intresserade så går det nu mycket bättre med fettandet. Tror att jag åt för salt mat i början. Det blev mkt bacon och kryddade nog som vanligt så mådde nog inte bara illa av fettet utan också av för mkt salt. Tror kroppen har ställt in sig lite nu iaf och jag har redan märkt resultat på vågen. Jag har gått ner 3 kg sen i söndags (!) och har redan känt av att byxorna sitter mycket lösare. Jag kan ta i mer vid träningen och det känns bra. På det hela taget så tror jag att man kan säga att detta verkligen var väldigt lyckat för mig. Naturligtvis var det mesta av detta bara ljug men anyway. Har ju ingen våg vilket mest känns sunt och jaa.. Jag mår mest som vanligt tror jag, lite bättre kanske men tror mest att det är... KOmmer ej på vad det heter nu, men det där som gör att man tror att man mår bättre för att man förväntar sig att man ska göra det...

Idag var jag på loppis och sen gick jag med Maria hem och drack kaffe och fick hålla deras lilla bebis. Det var en helt speciell känsla att få hålla någon så liten som 8 veckor och jag njöt hela tiden. Nu kommer Helena snart så måste damsuga (c:

Inga kommentarer: