Försättsbild

Försättsbild

söndag 11 oktober 2009

Besök

från Lkpg-tiden har varit här i helgen: Maria å Ida. Det har varit helt underbart och det har nästan känts som om jag har ett liv (c: Vi har tagit det väldigt lugnt men ändå hunnit med mkt. Vi har varit på stan. Alla shoppade en del, jag minst så klart (c: Men jag hittade en helt underbar lång stickar polotröja i ljusrosa/aprikos som bara är helt lovely! En typisk "krypauppisoffanochmysa"-tröja. Så skön och ett mkt bra pris!
Det har varit väldigt härligt och mysigt att ha dem här! Just like good old days!

Annars har det inte hänt så mkt. Tränat i fredags på spinning. Det var kul. Sen fick ju Obama fredspriset (Nobels) och det känns helt skumt... Hur tänkte Norskarna och vilka hade de eg. att välja på? Vilka diskuterades? Obama skänkte ju alla pengarna, så skulle ej förvåna mig om norskarna tycker det är helt amazing så han får fredspriset nästa år igen. Don't get me wrong here, jag gillar Obama men han har ju inte hunnit göra så mkt än... Tycker mest synd om honom.. kan ju knappt kännas kul för honom heller..

Just nu sitter jag här hemma, traderar, säljer å köper å grejar. Har gått bra å sälja. Har fått in typ 4 ggr så mkt pengarna som jag själv lagt på prylarna en gång i tiden, så that feels good. Emil är å jobbar så jag väntar mest på att ngt bra på tv ska börja... Hur mår jag då? Ja, jag vet inte. Inte så bra.. Å känns inte riktigt som att folk ens vågar fråga, eller vet hur/om de ska fråga... Men det känns skit.. Å ja å Emil vet inte riktigt hur vi skla göra nu i framtiden om det ej lossnar ngt med jobb. Det suger. Och det gör mig ledsen å stressad... arbetslöshet är inget man väljer. Iaf har inte jag gjort det.

jaja.

Inga kommentarer: