Försättsbild

Försättsbild

lördag 26 september 2009

LKPG: Grått hår, bubbel och bi-avslöjanden

Nu är jag i Lkpg å hälsar på gamla vänner. Har varit en bra helg med för mkt mat, godis och alldeles lagom med bra vänner! Idag har hela dagen spenderats på stan med Maria. Det började fint med bubbel på en nyöppnad restaurang i värsta SATC-andan, I like! Sen gick Maria lös å brände ca 2000 på mkt bra å snygga grejer och så drack vi asgott kaffe på stan, life's great. Väl tillbaka hos Maria åt vi för mkt ännu en gång och Maria bjöd på århundradets härligaste och oväntade rap. Sen skulle vi piffa lite innan vi drog vidare t Jenny. Då upptäckte jag dem: ca 20-30 grå hår på ett område av 1 cm2.. FFS! JAg är 27! Jag upprepar: Jag är 27!!!?!?!?!?!
Efter det dro vi ner mot stan och nu sitter vi här i Jennys lght å har förätit oss på naturgodis å annat sött å väntar på att Jenny ska komma tillbaka från sin hundrastartur. För ens tund sedan slapp det ut ett visst erkännande av bi-karaktär som sedan snabbt drogs tillbaka.. Var kom det ifrån undrar jag alla berörda. Nu tillbaka till festligheterna och måste erkänna att Lkpg-tiden verkligen var en speciell tid som man länge och ofta längtar tillbaka till.

Inga kommentarer: